30/04/2019

Middels de verkoop van speciale VIP kaarten voor de show van Eddy Zoëy in het Kielzog, hebben de Lions Midden-Groningen geld opgehaald voor Stichting Vier het Leven.

Donderdag 25 april werden de VIP gasten aan de speciaal daarvoor ingerichte VIP balie ontvangen en vervolgens begeleid naar de VIP lounge. Voorafgaande aan de voorstelling werd uitleg gegeven door de stichting Vier het Leven over haar manier van werken en haar belangrijkste doelstelling het verzorgen van een onvergetelijk moment voor ouderen.

Na een heerlijke tijdreis door de Nederlandse popgeschiedenis vol muzikale hoogtepunten, was er een goedverzorgde nazit. Uiteindelijk kon er het fantastisch mooie bedrag van €1250,- worden overhandigd aan de stichting Vier het Leven. Met dit bedrag zal de stichting nog meer ouderen uit de regio kunnen laten genieten van mooie, onvergetelijke, culturele en volledig “ontzorgde” uitjes.