17/01/2020

Muziek en mysterie komen samen op donderdag 19 maart 2020.

De Lions organiseren een feestelijke en verzorgde theateravond in Theater het Kielzog te Hoogezand Sappemeer. Timon Krause komt samen met Henning Neidhart (op piano) en Kevin Wolf (op drums) en verzorgen een show vol muziek, mindgames en magie !
Vanaf de eerste minuut zit je gefacineerd te kijken naar de in Duitsland geboren Timon. Hij spreekt bijna perfect Nederlands o.a. door zijn studie Filosofie in Amsterdam en een cabaret opleiding op de Paul van Vliet Academie. Al vanaf jongs af aan is magie zijn passie en dat zult u merken tijdens deze fantastische voorstelling. Het kan dan ook niet anders dan dat u de hele avond op het puntje van de stoel zult zitten.
Henning Neidhart en Kevin Wolf zijn twee muzikale genieën, zij spelen alles wat je maar wil en zijn een groot onderdeel van de voorstelling – een aangeef functie, maar ook weer een afleiding voor het publiek. Al met al een perfecte avond uit, waarover je nog lang zult napraten.
Lions Midden-Groningen heeft voor € 49,50 per kaart een speciaal VIP arrangement samengesteld, waarbij een aanzienlijke financiële bijdrage wordt geleverd aan de Stichting Vier Het Leven.
Voor vragen en/of bestellingen kunt u een emailbericht sturen aan : lcmiddengroningen@gmail.com