31/05/2024
Lionsclub Midden-Groningen, Lions Skiramere, Ladies’ Circle 12 De Hunze, Inner Wheel, Rotary en Round Table 45 zijn allemaal gevestigd in Midden-Groningen.
Het afgelopen jaar hebben de clubs onder andere weer gezamenlijk op de Koningsmarkt in Sappemeer gestaan, waar bezoekers lootjes konden trekken voor mooie prijzen, beschikbaar gesteld door de clubs en bedrijven. Het kraampje werd de gehele dag bij toerbeurt bemenst door leden van de verschillende clubs, de opbrengst was bestemd voor Speelgoedbank Amalia in Sappemeer.
Er werd een bedrag van 1650 euro opgehaald. Afgelopen week is de cheque overhandigd door Anne (Ladies’ Circle) en Christiaan (Rotary). ,,Natuurlijk is dit een mooie actie geweest en is Amalia een mooi doel voor de kinderen in onze gemeente. Hierbij zijn we dank verschuldigd aan de bedrijven en personen die de cadeaus beschikbaar hebben gesteld, iedereen die de kraam bemenst heeft, maar vooral aan de bezoekers van de kraam.’’ Wie meer wil weten over de verschillende clubs kan hun website bezoeken.