06/12/2018

Oliebollen Drive-Thru

Op zondag 30 december a.s. worden door de leden van onze club oliebollen gebakken. Deze actie wordt georganiseerd voor een tweetal goede doelen. De opbrengst van deze actie komt volledig ten goede aan:
Het Nationaal Ouderen Fonds en het Ronald McDonald Kinderfonds

Op de parkeerplaats van de Reensche Compagnie, Tak van Poortvlietstraat 361 te HOOGEZAND kunt u terecht voor uw heerlijke oliebollen.

Tussen 10:00 en 17:00 uur is een Drive-Thru ingericht om op een plezierige en ludieke manier onze verkoop te houden.

In de auto, op de fiets, lopend, op de brommer of op de tractor, U bent van harte welkom

U kunt bij het loket uw bestelling plaatsen, om vervolgens via het afhaal- en betaalloket uw oliebollen in ontvangst te nemen.

Tevens bieden we de mogelijkheid om ter plekke, onder het genot van een kop koffie of thee, te genieten van een vers gebakken oliebol.

BESTELLINGEN

U kunt uw oliebollen eventueel ook via een vooruitbestelling aan ons kenbaar maken. Gebruik hiervoor onderstaande emailadres met opgave van uw naam, adresgegevenstelefoonnummer en emailadres

of gebruik het bestelformulier op onze website. Klik hier voor het bestelformulier. *)

emailadres: lcmiddengroningen@gmail.com

WE ZIEN U GRAAG OP ZONDAG 30 DECEMBER

*) Het vastleggen van uw persoonsgegevens wordt alleen voor dit doel gebruikt. Binnen een week na de actie zullen alle geregistreerde gegevens worden vernietigd. Zie ook de Privacyverklaring van de vereniging Lions Clubs Nederland.